Tf Trading System


Den lyxiga handelsupplevelsen. Hej och välkommen till min handelssida, kollega Wanderer. Utan ytterligare ado, låt oss ta en titt på de underbara hattarna jag säljer här. De får bara placeras på toppen av ditt huvud. Ät dem med dem att tända en eld, eller få din katt att gå in i dem, rekommenderas inte. Om instruktionerna är oklara vet du vad du ska göra. Ovanlig Cotton Head Effect Lila Energi 400 nycklar i nedgradering av objekt erbjudanden. Detta kommer att vara lång Det är absolut inte obligatoriskt att läsa detta, men jag antar att det skulle vara trevligt för oss båda om du visste hur jag pratar på ett kort sätt Beklagar Tyvärr, ledsen förlåt förlåt, maj är bae. Så, jag har tagit bort mina regler från min profil, det är bara rättvist. Jag tar bort de andra som jag installerat här. Mitt mål med dem var inte att visa någon grovhet eller omöjlighet att handla i vänliga förhållanden Det var att ställa in riktlinjer, något som jag hittade nödvändigt efter handel för ett helt år. Men med lite eftertanke inser jag att det kan ha gjort mig mycket obehaglig eller till och med könig, jag är nog mer erfaren än majoriteten av handlarna där ute, men det betyder inte ingången till någon är något mindre värdefullt Om du tror att mitt pris är för högt, förklara mig varför Ge argument jag ska lyssna på dem alla Heck, säg att min hatt är värd 50 nycklar och inte 100 om du gör det igen kommer jag gärna f ollow on. On en sidotal vill jag be om ursäkt till alla som har erbjudit på mina affärer sedan jag är i det ovanliga företaget, till vilket jag inte svarade hövligt. De människor som vanligtvis lågade eller bara tog mig för en dåre Men ändå är jag inte bättre än dem, om jag blir oerhört oförskräcklig av dessa skäl. Det tog mig ganska lång tid att inse det, men senare är det bättre än aldrig. Den värsta delen är, det var ibland missförstånd eller bara att jag hade fel på min prissättning. Jag är allt för en hälsosam handelsmiljö Allting går bättre när alla är snälla och förståda Men du måste förstå, den önskade miljön är inte möjlig om du inte kontaktar mig med de bästa avsikterna Men jag kommer i alla fall alltid att svara artigt det värsta jag kan säga är helt enkelt nej jag kommer aldrig gömma ditt inlägg på den här sidan om inte diskussionen är klart. Du kommer inte att blockeras och kommer alltid att välkomnas för att lägga till mig. Du kan också lägga till mig helt enkelt för specifikt jag ska länka dig till en sida som förklarar hur man gör en perfekt chokladtårta om din fråga är för bred handelsråd Jag älskar att hjälpa människor jag menar, jag skulle öppna en Youtube-kanal och göra handledningar för handel och den typen saker, var det inte för mina charisma av en ostron. Om du läste allt det tacket Om du inte gjorde det, det var inte ett problem, jag brukade prata ensam, jag kan hantera det. Precis ja, pff, det är helt fint. Ligger ned och försöker att inte gråta Cries mycket. Snälla tveka inte att bokmärke om du har tillfredsställelse, men om jag ska stänga den här handeln av någon anledning, antar du inte att alla hattar såldes, kolla min profil. Skicka mig ett erbjudande om handel eller lägg till mig fred . Friskrivning Jag är inte en verklig ostron och jag kommer inte att göra dig till den bästa chokladkakare världen över. En skärmdump av Steam Trading. Team Trading är en funktion som introducerades den 9 augusti 2011 som en öppen beta 1 Beta uppdateringarna läggs till den offentliga Steam-klienten den 6 september 2011 Med Steam trading kan spelarna handla sina spelartiklar för andra spel i spelet och eller presentkopior av Steam-spel. Handelsförfrågningar kan skickas via Steam-chattfönster eller via Steam Friends List-fönstret Trading kommer också att vara inaktiverat gratis att spela Ingenting köpt från Mann Co Store-spelare. Trade Holds. When handla varor med andra parter och endast Steam Guard är aktiverat, kan handeln sitta på plats i upp till 15 dagar 2 Om handel med en användare som är på spelaren s Frie nds lista kommer handeln att vara kvar i 3 dagar i stället för 15 om användarna har varit vänner i över 1 år, hållet håller 1 dag istället. Om Steam Guard Mobile Authenticator är aktiverat för båda parter kommer handlar att ske direkt När båda sidorna har bekräftat handeln, oavsett vad som är statusen för vänner. En skärmdump av Steam Trade Offers. Först visar Steam Trading-fönstret bara 8 slots att handla. När den tredje spåret i den sista raden är fylld kommer fler spår att visas. Detta tillåter för upp till 256 objekt som ska handlas på en gång, vilket eliminerar behovet av överdriven handel. Det kan också sökas efter dem med hjälp av sökfältet, vilket gör handelarna snabbare och enklare att genomföra. En chatbox finns också tillgänglig och objekten är färgkodade enligt till deras kvalitet. När en handel har gjorts, placeras några mottagna föremål i användarens in-game-ryggsäck och ånglager, redo att användas. Items från andra spel kan också handlas genom att klicka på listrutan och välja ett stödjande gam es inventory. On 4 september 2013 en ny funktion som heter Trade Offers släpptes Det låter dig skicka en förpackad handel till en vän, som liknar vanlig handel, förutom att du föreslår objekten för båda sidor Denna funktion inkluderar möjligheten för regelbunden handlare att skapa egna länkar för personlig handel, så att andra användare kan skicka dem handelserbjudanden utan att behöva lägga till dem som en vän först. Leverans inom Team Fortress 2. Förutom att skicka handel via Steam, är det möjligt att skicka handel till en annan spelare i Team Fortress 2, även om det fortfarande använder Steam trading system för att göra det. Det här alternativet finns i avsnittet Anpassa objekt i huvudmenyn som är tillgängligt via knappen Items på huvudmenyn, genom tangentuppsättningen för att öppna menyn Standard bind M, eller genom konsolkommandot opencharinfodirect. This öppnar ett litet fönster med alternativ för att välja en handelspartner från vännlistan, den aktuella servern eller direkt genom sin Steam-profil. Om fria nds list-alternativet har valts kommer det att visas en lista med användare på vännlistan som spelas för närvarande. Team Fortress 2 Det aktuella servernsalternativet visar en lista över användare på den aktuella servern. När en användare har valts genom någon av de tre alternativen, en handel Förfrågan kommer att skickas till dem som de kan välja att acceptera eller förneka. När en handelspartner har valts öppnas Steam Overlay med ett Steam Trade-fönster som kan bytas för att återvända till spelet och vice versa Om handeln accepteras, kommer några mottagna objekt att visas i chattrutan i spelet om spelaren för närvarande är i en server. Det är möjligt att filtrera de handelsförfrågningar som mottagits via spelets meny Avancerade alternativ. Det här alternativet kan ställas in till Vem som helst Vänner Endast vänner och spelspelare och ingen. Dessutom kan Free to Play-spelare inte handla några objekt till spelare, men de kan handla saker som de har fått från en annan spelare. Utdelningsbara objekt. Delar som inte kan handlas. Dessa objekt kan handlas till en annan spelare med hjälp av ett presentförpackningsverktyg. Reklamartiklar görs omsättningsbara när det tillhörande spelet släpps eller kampanjperioden slutar. Alla artiklar i spelet kan handlas med undantag för artiklar med en icke-användbar handelsvolym eller ett milstolpsvapen. Om metall är tillverkad med hjälp av något vapen, det blir oträngligt Allt som tillverkas med otränkliga föremål blir också oåtkomligt. Köpta artiklar. Med Mannsdagsuppdateringen kommer alla varor som köpts från Mann Co Store att bli omsättbara efter två dagar, så länge som Steam-kontot har gjort ett annat köp minst 30 dagar före. Dessutom är objekt som tilldelas i äkta kvalitet vid förbeställning av ett spel på Steam initialt ofördragen, men blir vanligtvis omedelbart när det tillhörande spelet släpps eller kampanjperioden slutar. De varor som köpts från Steam Community Marketplace placeras automatiskt i användaren s lager och kan handlas eller återförsäljas på marknaden efter 7 dagar. Leverans tips. Uppdatera historia. Handelsdialogrutan nu sta rts med chattfönstret som har fokus. Giftade objekt är nu tillförlitliga och tradablemunity, självtillverkade och ventilaffekter kan inte handlas eller användas i crafting. Added några anti-scam rådgivning till chattfönstret. Förhöjda handelsplatser till 8 platser per person. Added objekt sällsynthet colors. Added objektets ursprungliga namn till objektet description. Added en notering i handelsdialogrutan för att informera dig när din handelspartner skriver. Undocumented Fixed trades visar bara en av de föremål som handlas till servern. Fixed Ånghandeln visar inte den korrekta artikelnivån för vissa föremål. Fixed Steam inventory trading sorteringsorder som inte matchar backpacken i spelet. Fixed Not Usable i Crafting text visas inte under vissa villkor på artikelverktygstips i handels-UI. Fixed ett utnyttjande som tillåtet oträngliga föremål som ska handlas med ånghandel. Utfärdat Fixed Steam Trading-fel som tillåter att föremål dupliceras. Obligatoriska spelare med gratis konton kan nu handla saker som har handlats till m. Updated trading system för att använda Steam trading menyer. Lägg till en anmälan till Steam Trading när en användares ryggsäck är full. Fick ett problem där näringsidkare som skickar in-game handelsförfrågningar skulle få felmeddelandet Den andra spelaren är för närvarande upptagen med någon annan när problemet var relaterat till Steam Guard-inställningar. Fiksad handel inbjuder inte att arbeta i spelet. Tilläggsfördröjning på en vecka innan varor som köpts från Mann Co Store eller Steam Community Market kan handlas. objekt som tas bort från ånggemenskapsmarknaden som har handelsbegränsningen borttagen. Om en spelare sparas från en server medan han väntar på en handelsförfrågan, visar timern på startskärmen över 10 000 sekunder. Ibland kan användare i en handel inte att lägga till objekt i en handel eller klicka på Bekräfta handelsknappen Detta kan typiskt lösas genom att trycka på F5 på tangentbordet för att uppdatera handeln. Ofta kommer artiklar i en handel inte att visas korrekt under en kort tid av ter de läggs till Bilden är vanligtvis frånvarande i det här scenariot tillsammans med objektets beskrivning och namn. Ibland när en användare lägger till ett objekt i handeln kommer det inte att synas från det andra användarens perspektiv, även om namnet på objektet kommer att visas i handelschatten. Det kan lösas om den andra användaren lägger en vara i handeln och tar den ut igen. Om du har blivit lurad kan du lägga in en Steam-supportbiljett och förklara situationen. Det hjälper till att ge bevis på bluff som samtal loggar eller skärmdumpar videor av bedrägeri transaktionen. Det finns en 30 sekunders väntetid mellan misslyckade handelsförfrågningar. Om en spelare skickar flera handelsförfrågningar till en annan spelare som avböjer dem finns det en 2 minuters väntetid mellan varje handelsförfrågan för att förhindra spamming. Från och med 12 december 2012 krävs Steam Guard för handelsobjekt. Steam Guard måste vara igång i minst 15 dagar före handel. När en användare ändrar sitt lösenord för lösenord eller tillhörande e-postadress kan användaren då inte handla i 5 dagar. Detta genomfördes för att förhindra eller avskräcka kapare att stjäla andra konton eller föremål genom att tvinga dem att vänta. Du kan inte handla om ditt Steam-konto har begränsats och eller om du har Varför handeln förbjuds på Steam. As den 9 december 2015, måste Steam Guard Mobile Authenticator vara aktiverad i minst 7 dagar för att slutföra en handel utan att hållas i 15 dagar. Gamla Trading System. Their notes. Blizzardy Storm Furious Fukaamigasa Trevlig och ren hatt för 21 nycklar eller du erbjuder Röda Röda Armén Robin 4 nycklar och 7 ref Skräddarsydda Blood Botkiller Sniper Rifle Mk I 1 nyckel och 9 ref Snygg Smokey Sombrero 7 ref Skräddarsydda A Head Full of Hot Air 5 ref Grenad Launcher Kit Fabricator Hot Rod 23 ref HazMat Headcase On Färg nr 216-190-216 Säljes Strålande Carbonado Botkiller Stickybomb Launcher Mk I Sold. Last redigerade 34 dagar sedan. GD vill handla. Vad de erbjuder. Vad de vill. De noterar. Hola tikar vill handla. Vad de erbjuder. Vad de vill. De noterar. Orange Melon vill handla. Vad de erbjuder. Vad de vill ha.

Comments